Projekt „Wspieraj lokalnie” realizowany jest przez Instytutut Wsparcia Organizacji Pozarządowych we współpracy z PITax.pl. Rozliczenie PIT.
Wymagane dokumenty:
Miejsce złożenia dokumentów:
Wniosek składa się do biura podawczego Urzędu Miejskiego, na parterze Ratusza, lub w Oddziale Geodezji i Katastru Nieruchomości pokój nr 16 (ul. Ratuszowa 1), na I piętrze w Urzędzie Miejskim w Cieszynie telefon (33) 4794 322. Wniosek można przesłać pocztą.
Opłaty:
Wniosek nie podlega opłacie skarbowej.
Sposób i termin załatwienia:
Po wykonaniu przez upoważnionego klasyfikatora operatu gleboznawczej klasyfikacji gruntów i przyjęciu go do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego następuje analiza wniosku i załączników będących wynikiem wykonania operatu. Po analizie wniosku Burmistrz wydaje decyzję o zmianie klasyfikacji gleboznawczej gruntu. Po jej uprawomocnieniu zmiana zostaje wprowadzona do ewidencji gruntów i budynków. Terminy załatwienia sprawy zgodnie z Kpa tzn. wydanie decyzji od daty złożenia kompletnej dokumentacji nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowane nie później niż w ciągu dwóch miesięcy.
Podstawa prawna:
Uwagi:
Klasyfikator powinien posiadać upoważnienie śląskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego. Lista upoważnionych klasyfikatorów jest do wglądu w Oddziale Geodezji i Katastru Nieruchomości pokój nr 16 (ul. Ratuszowa 1, na I piętrze w Urzędzie Miejskim w Cieszynie telefon (33) 4794 322
Urząd Miejski w Cieszynie
Rynek 1 tel. 33 4794 200 fax 33 4794 303 pon: 7:30-16:30 |