Projekt „Wspieraj lokalnie” realizowany jest przez Instytutut Wsparcia Organizacji Pozarządowych we współpracy z PITax.pl. Rozliczenie PIT.
Wymagane dokumenty:
Wypełniony formularz zgłoszenia zmiany oraz dokumenty stanowiące podstawę zmiany np.:
Miejsce złożenia dokumentów:
Biuro podawcze Urzędu Miejskiego, na parterze Ratusza, lub w Oddziale Geodezji i Katastru Nieruchomości pokój nr 16, w Urzędzie Miejskim w Cieszynie telefon (33) 4794 322. Wypełnione wnioski można przesłać pocztą.
Opłaty:
Wniosek nie podlega opłacie skarbowej.
Sposób i termin załatwienia:
Po analizie dokumentów i rejestracji wniosku zmiana wprowadzana jest do ewidencji gruntów. Zgłaszający zmianę zostaje powiadomiony o jej wprowadzeniu. Terminy załatwienia sprawy zgodnie z Kpa tzn. nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowane nie później niż w ciągu dwóch miesięcy.
Podstawa prawna:
Uwagi:
W niektórych przypadkach osoby zgłaszające zmianę obowiązane są dostarczyć dokumenty geodezyjne, kartograficzne i inne niezbędne do wprowadzenia zmian w ewidencji gruntów i budynków.
Urząd Miejski w Cieszynie
Rynek 1 tel. 33 4794 200 fax 33 4794 303 pon: 7:30-16:30 |