Projekt „Wspieraj lokalnie” realizowany jest przez Instytutut Wsparcia Organizacji Pozarządowych we współpracy z PITax.pl. Rozliczenie PIT.
Nazwa
Zaświadczenie o rewitalizacji
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r., poz. 802).
Termin załatwienia
Zaświadczenie wydaje Wydział Strategii i Rozwoju Miasta – Referat Planowania w terminie do 7 dni od dnia złożenia wniosku oraz wymaganych załączników.
Wymagane dokumenty
Wniosek na formularzu stanowiącym załącznik do procedury oraz dowód wniesienia (uiszczenia) lub przelewu opłaty skarbowej.
Opłata
Opłata skarbowa w wysokości 17 zł uiszczona w kasie Urzędu Miejskiego w Cieszynie przy ul. Srebrnej 2, tel. 33 479 42 81 lub na rachunek bankowy: ING Bank Śląski SA O/ w Cieszynie:
91 1050 1083 1000 0022 7607 6284.
Uwagi
Formularz wniosku można pobrać:
Miejsce składania dokumentów
Urząd Miejski w Cieszynie
Rynek 1 tel. 33 4794 200 fax 33 4794 303 pon: 7:30-16:30 |