Projekt „Wspieraj lokalnie” realizowany jest przez Instytutut Wsparcia Organizacji Pozarządowych we współpracy z PITax.pl. Rozliczenie PIT.
Zgodnie z nowymi przepisami wprowadzonymi Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 listopada 2020 r. do 4 grudnia pracownicy urzędów administracji publicznej co do zasady mają pracować w ramach tzw. pracy zdalnej. Wprowadzenie tych zasad w Urzędzie Miejskim w Cieszynie praktycznie nie ma wpływu na bieżące załatwianie spraw na rzecz mieszkańców i przedsiębiorców w ramach działalności poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu.
Wszystkie wydziały i referaty Urzędu Miejskiego w Cieszynie realizują swoje zadania. Nie ma technicznej możliwości, ani też formalno-prawnej, by wszyscy pracownicy funkcjonowali w jednym czasie w trybie pracy zdalnej. Wspólnie z naczelnikami i kierownikami przygotowano optymalne rozwiązanie, umożliwiające zarówno mieszkańcom załatwianie wszystkich spraw, jak i gwarantujące bezpieczeństwo i pracy w czasie epidemii pracowników - mówi Gabriela Staszkiewicz, Burmistrz Miasta Cieszyna.
Cały czas zachęcamy, by w pierwszej kolejności kontaktować się z wybranym wydziałem czy referatem telefonicznie bądź mailowo. Wiele spraw udaje się sfinalizować tą drogą. W holu Ratusza przygotowane są stanowiska do obsługi mieszkańca, po wcześniejszym umówieniu się, możliwe jest bezpośrednie załatwienie sprawy z pracownikiem wybranego wydziału. W zakresie spraw dotyczących wydawania dowodów osobistych, meldunku oraz działalności gospodarczej zaleca się rezerwację terminu poprzez internetowy system rezerwacji terminów dostępny na stronie internetowej: www.um.cieszyn.pl. W Urzędzie Stanu Cywilnego sprawy niezwiązane z urodzeniami i zgonami załatwiane są od wtorku do piątku, zaś urodzenia i zgony w ciągu całego tygodnia.
Wszystkie niezbędne dane kontaktowe Urzędu, informacje o tym jak załatwić sprawę, itd., można znaleźć w Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce „Urząd Miejski”.
Urząd Miejski w Cieszynie
Rynek 1 tel. 33 4794 200 fax 33 4794 303 pon: 7:30-16:30 |