Rynek 1
43-400 Cieszyn
Naczelnik: Gągolska Grażyna,
tel.: (33) 4794 210
Referat Organizacyjno-Administracyjny:
Kierownik: Dagmara Kowol-Pońc
tel.: (33) 4794 208
Referat Informatyczny:
Kierownik: Mirosław Paszek,
tel.:(33) 4794 214
Referat Gospodarczo-Remontowy
Kierownik: Huczała Zbigniew,
tel.: (33) 4794 206
Zakres działania:
1) Referat Organizacyjno-Administracyjny:
- zapewnianie sprawnej organizacji i prawidłowego funkcjonowania Urzędu,
- organizowanie publikacji aktów prawnych oraz prowadzenie zbioru przepisów gminnych i udostępnianie go do powszechnego wglądu w Urzędzie,
- zapewnianie prawidłowej obsługi obywateli przez Urząd,
- nadzór i koordynacja spraw związanych z prawidłowym funkcjonowaniem Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego,
- organizacyjne przygotowanie wyborów i referendów,
- prowadzenie spraw związanych z zatrudnianiem pracowników Urzędu oraz kierowników miejskich instytucji kultury, jednostek budżetowych z wyjątkiem przedszkoli publicznych, szkół podstawowych i gimnazjów,
- organizowanie systemu szkoleń pracowników w różnych formach,
- prowadzenie obsługi kancelaryjnej Burmistrza Miasta, Zastępców Burmistrza Miasta i Sekretarza Miasta,
- prowadzenie kancelarii ogólnej i systemu łączności,
- doręczanie pism,
- prowadzenie rejestrów zarządzeń wydawanych przez Burmistrza Miasta Cieszyna jako organu Gminy oraz jako Kierownika Urzędu,
- prowadzenie rejestru umów Gminy Cieszyn,
- prowadzenie rejestru pełnomocnictw udzielonych przez Burmistrza Miasta,
- prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków wpływających do Urzędu,
- prowadzenie spraw związanych z uzyskaniem i aktualizowaniem certyfikatów „podpisu elektronicznego kwalifikowanego” oraz prowadzenie ewidencji pracowników posiadających certyfikat,
- świadczenie usług certyfikacyjnych w zakresie przyjmowania wniosków i wydawania certyfikatów „podpisów elektronicznych niekwalifikowanych”,
2) Referat Informatyczny :
- wdrażanie informatyki i postępu technicznego w pracy Urzędu, administrowanie siecią komputerową,
- realizowanie zadań wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa informacji w systemach komputerowych Urzędu,
- informatyczna obsługa wyborów i referendów,
- koordynacja i nadzór nad realizacją projektu SEKAP w Urzędzie,
3) Referat Gospodarczo-Remontowy:
- zarządzanie i administrowanie budynkami i pomieszczeniami administracyjnymi Urzędu, w tym prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem czystości i porządku, remontami i ubezpieczeniem budynków,
- organizowanie zaopatrzenia Urzędu w sprzęt i materiały,
- bieżące aktualizowanie ewidencji ilościowej majątku Urzędu, znakowanie oraz sporządzanie spisów inwentarza zgodnie z ewidencją ilościową i wartościową,
- nadzór nad eksploatacją i rozliczaniem kosztów użytkowania urządzeń kserograficznych,
- prowadzenie spraw związanych z eksploatacją samochodów służbowych.
4) Archiwum zakładowe:
- koordynowanie czynności kancelaryjnych,
- prowadzenie Archiwum zakładowego.