Projekt „Wspieraj lokalnie” realizowany jest przez Instytutut Wsparcia Organizacji Pozarządowych we współpracy z PITax.pl. Rozliczenie PIT.
Wymagane dokumenty:
Wniosek z uzasadnieniem do Burmistrza Miasta Cieszyna.
Miejsce złożenia dokumentów:
Biuro podawcze Urzędu Miejskiego, na parterze Ratusza, lub przesłanie pocztą na adres: Burmistrz Miasta Cieszyna, 43-400 Cieszyn ul. Rynek 1.
Opłaty:
Wniosek nie podlega opłacie skarbowej.
Termin i sposób załatwienia:
Burmistrz Miasta Cieszyna przekazuje wniosek Wydziałowi Geodezji, Kartografii i Katastru Nieruchomości, który rejestruje wniosek i kieruje go do Komisji Urbanistyki, Architektury i Ochrony Zabytków w celu uzyskania opinii w sprawie nazwy ulicy lub placu. Po uzyskaniu, opinii Burmistrz Miasta kieruje wniosek w formie projektu uchwały pod obrady Rady Miejskiej. Czas załatwienia wniosku w zależności od skomplikowania sprawy wynosi kilka miesięcy.
Podstawa prawna:
Uwagi:
Ostatecznie przyjęcie wniosku następuje w formie uchwały Rady Miejskiej w Cieszynie.
Urząd Miejski w Cieszynie
Rynek 1 tel. 33 4794 200 fax 33 4794 303 pon: 7:30-16:30 |